Jak to u nás funguje?

U nás existuje mnoho možných schémat spolupráce. Snažíme se přizpůsobit naše služby potřebám našich zákazníků a nastavit spolupráci tak, aby odpovídala specifikovaným službám, na kterých se s našimi klienty domluvíme. Přesto bychom Vám rádi představili náš základní proces, jak u nás funguje koloběh vymáhání pohledávek.

Vzájemné kontaktování a uzavření smlouvy:

Začínáme vzájemným kontaktováním a následným uzavřením smlouvy. Nabízíme možnost správy pohledávek již od vystavení faktury. Pokud nám předáte fakturu v tomto stádiu, budeme za Vás hlídat blížící se splatnost a připomeneme ji Vašemu zákazníkovi.

Vymáhání pohledávky:

V momentu splatnosti, pokud stále nedostanete zaplaceno, přecházíme do fáze vymáhání pohledávky. Kontaktujeme Vašeho zákazníka různými dostupnými způsoby a snažíme se zjistit příčinu nezaplacení. Zároveň hledáme společné řešení, aby jste své peníze co nejdříve obdrželi a Váš zákazník se dostal z obtížné situace, kdy nedokázal včas splácet své závazky.

Průběžná komunikace a informace:

V průběhu tohoto procesu Vás pravidelně informujeme o vývoji vymáhání pohledávky. Očekáváme také, že nás budete informovat, zda jste již obdrželi platbu a v jaké výši. Společně komunikujeme případné změny v procesu a další potřebné informace.

Ukončení úspěšným vymožením:

Celý cyklus jedné pohledávky je ukončen úspěšným vymožením.

Pokud máte zájem o další informace o možné spolupráci, neváhejte nás kontaktovat.

Ing. Aleš Oborník

Sales Director