Individuální přístup: mluvíme jazykem vašeho zákazníka
Pestrá škála ovládaných jazyků je jedním ze způsobů, jak globální rozpětí Intrum vytváří pozitivní zákaznickou zkušenost. Věříme, že kombinace síly mezinárodní společnosti a lokálních znalostí a odbornosti je nejlepším způsobem, jak zajistit, že bude o klienty a jejich zákazníky postaráno.
V Intrum našim klientům pomáháme tím, že se staráme o jejich zákazníky. To děláme tak, že navazujeme kontakt s lidmi, kteří mají dluhy, trpělivě se snažíme poznat jejich situaci a pracujeme s nimi na nalezení řešení. Když mluvíte se zákazníkem jeho preferovaným jazykem, zákazník se cítí klidnější.
Řada našich klientů působí mezinárodně a dobře víme, jak těžké může být zajistit soulad s místní legislativou a praxí. Proto co nejvíce využíváme své jazykové znalosti, globální dosah a lokální přítomnost, abychom poskytovali vhodné služby správy pohledávek v Evropě i mimo ni.
Máme kanceláře v 25 zemích a 160 partnerských zemí; naše call centra zákazníkům pomáhají v různých jazycích. V Göteborgu například mluvíme více než 30 jazyky. To nám umožňuje citlivě a efektivně komunikovat se zákazníky našich klientů, ať už mluví jakýmkoliv jazykem.
Intrum disponuje 35 jazyky
Albánština, francouzština, makedonština, švédština, arabština, řečtina, mandarínská čínština, čeština, arménština, holandština, norština, turečtina, bosenština, islandština, perština, němčina, dánština, italština, polština, maďarština, angličtina, katalánština, portugalština, srbochorvatština, estonština, kurdština, rumunština, slovenština, finština, litevština, ruština, španělština, vlámština, litevština, srbština..
Jazyk je jedním ze způsobů, jakým Intrum zajišťuje hladkou zákaznickou zkušenost a přizpůsobuje naše služby individuálním potřebám. Jinými způsoby individuálního přizpůsobení můžou být digitální nebo osobní řešení, kreditní monitoring nebo splátkové kalendáře. Víme, že každý je jiný.
Podporujeme vás. Celou dobu.