Jak v Intrumu probíhá vymáhání pohledávky

Pokud váš zákazník nezaplatí ani po upomínce, možná nastal čas na další krok – vymáhání pohledávek. Čím dříve začnete proces vymáhání pohledávek, tím spíše dostanete své peníze zpět.

Jakmile na nás postoupíte pohledávku k vymáhání, postaráme se o veškeré kroky v rámci dobývání pohledávky a komunikace se zákazníkem. Tento proces budeme s vámi průběžně konzultovat a prostřednictvím našeho on-line portálu budete mít aktuální informace. Můžeme vám pomoct bez ohledu na to, kolik případů máte a zda jde o velké nebo malé částky.

 

Zpracovávání případu ovlivňuje řada faktorů, jako:

  1. Jak stará je pohledávka
  2. Co jste vy sami zatím udělali
  3. Kdo je zákazník

 

Ať už jsou ve hře jakékoliv faktory, v Intrum máme odborné znalosti, abychom případ vyřešili způsobem, který přinese ty nejlepší výsledky. Služba vymáhání pohledávek se skládá z řady činností včetně zasílání dopisů, SMS, e-mailů a telefonátů.

 

Ve chvíli, kdy Intrum převezme pohledávku za zákazníkem, proběhne kontrola dat a informací o zákazníkovi. Poté využijeme řadu prostředků, jak zákazníka kontaktovat. 

 

Pokud není možné se zákazníkem navázat dialog, vyhodnotíme, zda by měl případ pokračovat v procesu monitoringu, mělo by se přistoupit k právnímu řešení nebo případ uzavřít. Pokud případ zůstane v monitorovací fázi, budeme sledovat změny ve finanční situaci zákazníka a jakmile se zlepší, pokusíme se uzavřít dohodu o splátkách.

 

V drtivé většině případů rovněž zajistíme, aby byl váš zákazník registrován u agentur poskytujících informace o dlužnících.