Chraňte se před podvodnými hovory a zprávami 

Společnost Intrum vás nikdy nebude telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím SMS žádat o sdělení osobních údajů, jako jsou hesla, platební údaje nebo ověřovací kódy. Pokud takovou žádost obdržíte, nereagujte na ni. Chcete-li se chránit před podvodníky, přihlaste se na Moje stránky, kde můžete zjistit, zda u nás máte případ, a provádět bezpečné platby.

 

 

Mám dotaz ohledně své pohledávky

Již jsem provedl/a úhradu

Již jsem provedl/a úhradu

Jak vás mohu informovat?

Zkontrolujte stav pohledávky po přihlášení. Upozorňujeme, že může trvat 1–4 pracovní dny, než se platba připíše. Pokud jste platbu provedli v tomto rozmezí, doporučujeme zkontrolovat stav znovu za několik dní.


Pokud jste platbu uhradili původnímu věřiteli, budeme potřebovat zaslat potvrzení o platbě. Přihlaste se pro pokračování nebo pošlete potvrzení na zákaznický servis.


Dejte si také pozor na inkasní náklady, pokud jste provedli platbu po splatnosti a byl zahájen proces vymáhání pohledávek.

Kontaktujte nás