Chraňte se před podvodnými hovory a zprávami 

Společnost Intrum vás nikdy nebude telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím SMS žádat o sdělení osobních údajů, jako jsou hesla, platební údaje nebo ověřovací kódy. Pokud takovou žádost obdržíte, nereagujte na ni. Chcete-li se chránit před podvodníky, přihlaste se na Moje stránky, kde můžete zjistit, zda u nás máte případ, a provádět bezpečné platby.

 

 

Nemohu v tuto chvíli uhradit

Nastavit splátkový kalendář

Ve společnosti Intrum nabízíme několik možností v případě, že máte potíže se splácením. Můžete si nastavit splátkový kalendář nebo změnit termín.
Nemohu v tuto chvíli uhradit, co mám dělat?

Nastavit splátkový kalendář

Ve většině případů se můžete dohodnout na splátkovém kalendáři na bázi měsíčních splátek. Po přihlášení si ho můžete nastavit online a vybrat různé možnosti. V systému také získáte přehled o své současné situaci.

Zaměstnanci našeho zákaznického servisu jsou tu od toho, aby vám pomohli. Kontaktujte nás a dohodněte se, jak postupovat, abyste se nemuseli příliš trápit s pohledávkami.

Zde se můžete dozvědět více o splátkovém kalendáři.

Kontaktujte nás

Nemohu v tuto chvíli uhradit, co mám dělat?

Změnit termín splatnosti faktury

Potřebujete více času?

Přihlaste se nebo nás kontaktujte ohledně změny termínu splatnosti.

Zde se můžete dozvědět více o změně termínu splatnosti.

Kontaktujte nás