Chraňte se před podvodnými hovory a zprávami 

Společnost Intrum vás nikdy nebude telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím SMS žádat o sdělení osobních údajů, jako jsou hesla, platební údaje nebo ověřovací kódy. Pokud takovou žádost obdržíte, nereagujte na ni. Chcete-li se chránit před podvodníky, přihlaste se na Moje stránky, kde můžete zjistit, zda u nás máte případ, a provádět bezpečné platby.

 

 

Co je splátkový kalendář?

Existuje několik možností. Mohu zaplatit fakturu během několika měsíců, například pomocí měsíčních splátek. Výši splátek lze také dohodnout.

Splátkový kalendář slouží k úhradě dluhu. Pomocí splátkového kalendáře budete splácet každý měsíc určitou částku na pokrytí neuhrazených pohledávek. Společně s našimi poradci se můžete dohodnout na výši měsíční splátky, která bude vyhovovat vaší finanční situaci.

Můžete si navrhnout vlastní splátkový kalendář nebo požádat o pomoc zákaznický servis oddělení vymáhání pohledávek.

Pokud jste obdrželi výzvu k úhradě od společnosti Intrum, prosíme kontaktujte oddělení zákaznického servisu. Po přihlášení do online systému pomocí bankovních přístupových kódů si můžete také vytvořit splátkový kalendář online.

Pokud nedodržíte dohodnuté splátky a termíny splatnosti, nebude možné dohodnout nový splátkový kalendář. Starý splátkový kalendář bude automaticky zrušen a bude se pokračovat ve vymáhání zbývající částky. Vytvořte si tedy splátkový kalendář tak, aby vám vyhovoval.

Pokud víte předem, že nebudete moci splácet dle dohody, vyplatí se zeptat, co by se v dané věci dalo udělat. Kontaktujte nás s dostatečným předstihem před termínem splatnosti splátky.