Chraňte se před podvodnými hovory a zprávami 

Společnost Intrum vás nikdy nebude telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím SMS žádat o sdělení osobních údajů, jako jsou hesla, platební údaje nebo ověřovací kódy. Pokud takovou žádost obdržíte, nereagujte na ni. Chcete-li se chránit před podvodníky, přihlaste se na Moje stránky, kde můžete zjistit, zda u nás máte případ, a provádět bezpečné platby.

 

 

Nesouhlasím s pohledávkou

Faktura není správná

Nesouhlasím s pohledávkou

Co mám dělat?

Prosím přihlaste se nebo neprodleně kontaktujte náš zákaznický servis. Vysvětlete, proč s pohledávkou nesouhlasíte.


Ověříme situaci s původním věřitelem a vymáhací proces během této doby pozastavíme. Proces vymáhání pohledávek však bude pokračovat, pokud se prokáže vaše povinnost pohledávku hradit. Upozorňujeme, že věřitel může v rámci pohledávky zažádat o soudní předvolání.


Cizí pohledávka

Toto není moje pohledávka, co mám dělat?

Pokud nepoznáváte účet, o kterém jsme vás informovali, prosím kontaktujte nás a my věc vyšetříme.